The weak will seek the weaker until they've broken them.

Varför är det alltid så att människor inte kan ta att man vill vara lite annorlunda? Vad spelar det för roll vilken hårfärg man har eller vilka kläder man har på sig. Så länge man själv trivs hur man ser ut kan väl folk bara ta och sköta sitt? Jag fick sms av bästa igår och hon var lite ledsen över att folk snackade skit om henne, precis bredvid henne! Vad är det för lågstadienivå på det hela? Det var väl länge sen man ville provocera fram någon att bli ledsen. Det gör mig så jäkla förbannad också eftersom min vän faktiskt är så fantastiskt fin och tack vare dem började tvivla på hennes val av hårfärg. Hon är fin vilket som men hon är extra fin i den färgen hon har nu eftersom hon vågar, vågar vara annorlunda. Vågar prova.
Åh idag kommer mina föräldrar. Jag kan inte vara annat än super glad. De har med sig så massa roliga saker till mig och även deras eminenta sällskap. Jag har kommit på att min pappa änvänder så konstiga ord ibland. Jag kommer ihåg om typ Hanna ringde hem och jag satt på toa då sa han att jag va indisponibel. Haha och nu när de skulle komma sa han att jag fick ta hand om en halt och en lytt. Han va den halta och mamma den lytta. Man kanske inte ska tillägga att pappa lärt mig allt jag kan? ;)
Jag vill bli blond. Ju mer jag kollar på gamla bilder desto mer saknar jag det!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0