We just now got the feeling that we're meeting for the first time.

Jag är klar med hemtentan. Jag vet inte om jag kan förklara hur fruktansvärt skönt det faktiskt är. Egentligen borde jag gå till ICA och köpa något gott att fira med. Har hunnit med ett spinningpass idag också, det va hur skönt som helst efter att ha skickat in tentan att bara gå och träna och slippa tänka på den längre :) Jag är alltifrån nöjd med tentan men den borde hålla måttet för godkänt iaf. Vi håller tummarna!
Måste skänka en liten tanke till bästa Johanna som åker till Sydamerika imorgon och kommer inte hem förrän 23 mars! Jag kommer sakna henne som en tok, men också vara avundsjuk över hur fantastiskt underbart hon kommer ha det, jag hoppas verkligen att det blir en resedagbok så man kan följa hennes härliga äventyr!
Bästa Johanna i somras när vi fånga fisk!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0