When you try your best but you don't succede.

Nu sitter jag och kollar på Robinson och äter Ben&Jerrys. Så mycket för mitt nya nyttiga liv haha ;) Idag har jag följt med Tessie till Ultuna för att hämta hennes häst och den kön som mötte oss redan i Kista på vägen hem va det värsta jag sett. Tog säkert en och en halvtimme bara för att komma igenom själva stan. Så därför tyckte vi att vi var värda lite BJ.
Igår fick jag träffat söta Sofia en liten stund, som för övrigt blivit helt galet fin i håret. Ginger! Men  nu börjar jag bli jätte osäker vad jag vill göra med mitt hår.. blond, rött eller chokladbrunt? Någon som har ett förslag?
Gjorde ju som sagt lussekatter igår och dem blev riktigt riktigt goda, sjukt nöjd med mig själv var jag. Jag har alltså inte bara fått mammas matlagningsgener utan även bakgener! Härligt.
Läser en riktigt intressant kurs i skolan nu, komparativ politik. För en gångs skull tycker jag det ska bli kul att gå på föreläsningar, så det känns riktigt skönt. Nej nu ska jag fortsätta äta min glass innan den smälter!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0