You deserve everything good in life.

Det finns en vän i mitt liv just nu som betyder sådär lite extra mycket. Vi ses inte speciellt ofta även om vi bor i samma stad men jag vet att hon alltid finns där med goda råd och världens bästa leende. Jag tror att jag är lite fascinerad över våran vänskap just för att vi faktiskt inte kom så bra överens i början. Det va något som inte klickade mellan oss. Men ju mer vi umgicks tillsammans desto mer började jag gilla Vickan. Sen är resten historia och någonstans på vägen så har hon lyckats bli en av de vänner jag verkligen värdesätter mest att jag har kvar i mitt liv. Jag tror inte att jag berättat för henne hur betydelsefull hon har blivit för mig. Vi behöver inte ses så ofta, hon är där och det räcker. Jag önskar verkligen henne allt hon vill i sitt liv, hon om någon är värd allt bra.

Kärlek till fina fina Vicks.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0