I can't tell you how it really is.

Min mamma skulle få min gamla mobil, så för att underlätta för henne så ville jag ju självklart radera alla mina gamla bilder plus sms.. Jag hittade sms som verkligen fick mig att tänka till på vad som egentligen har hänt den senaste tiden. Det är ju mig, men är det bara mig? Eller är det andra omständigheter också? Helt plötsligt blev jag jätte osäker på allt och inget. Jag kom tillbaka till den känslan jag hade då, hur roligt allting va och hur jäkla underbart vi hade det. Vårt stora gäng med massa olika människor. Det jag och Totti har kommer aldrig att ändras men jag är uppriktigt ledsen över hur vissa relationer ändrats. Det kanske bara är så det är, men jag tycker det är sjukt tråkigt. Än är det inte för sent att ändra.

Annars då, igår myste jag med Vicks och Tompa på Bulls och har åkt på en fin influensa, fin feber och svullen hals. Jo jag tackar jag! Men inget man ska gnälla över, har tagit det oförskämt lungt idag och ska ta det lika lugnt ikväll för att kurera mig. Har mkt planer för de närmsta dagarna så jag håller tummarna för att bli frisk!

Och eftersom jag fortfarande inte har min dator kan det inte bli några bilder... Dock va jag och tjejerna på värdlens mysigaste semester i Simrishamn, campade och hade det super mysigt!! Tack underbara tjejer för två fantastiska dagar med er! Synd bara att jag skulle bli en sjukling, men det va det värt!

Bjuder på en härlig bild från förra sommaren, bästa Totti och bästa Simon!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0