I think I'll start a new life, where no one knows my name

Idag har jag pluggat, hör och häpna. Har blivit så förslappad den senaste månaden nu när jag varit hemma att det va dags att ta tag i det igen. Vilket kändes skönt, även om det bara va två timmar så va det två timmar mer än ingenting. Att ta sig upp ur den här nedåtgående spiralen som jag ändå känner att jag befinner mig i kan bara göras genom att ta tag i saker. Jag vet ju med mig om att jag blir ännu slappare ju mindre jag har att göra. Slutsats; jag är en sån som måste ha massa saker att göra för att må bra. Iofs ingen nyhet, min syster är ju precis likadan.
Sitter fortfarande och funderar på det där jobbet jag sökte och som jag så äckligt gärna vill ha.. undrar hur många som sökt det. Satt och försökte googla det och se om någon skrivit ut det men hittade inget. Sitter och kollar mailen flera ggr om dagen haha men det är ju bara att vänta och se.
Nu tycker jag dock att sommaren får komma tillbaka, ser ju ut som höst här nere i sommarstaden!
Va ni med och höll en tyst minut för de drabbade i Norge idag? Det gjorde jag, satt framför datorn och såg när TV4 slutade sina sändningar för att visa den tysta minuten i Oslo. Ett fint sätt att hedra de drabbade. Nu väntar jag på att höra vilken dom han får!
Gammal bild på mig och världens bästa vän Vickan <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0