If everything could ever feel this real forever.

Så dålig uppdatering men är typ drygt att behöva sätta på min a pärons dator så nu trotsar jag mitt såliga batteri för att kunna sitta lite på min. Fattar inte hur man kan bli så beroende av sin data. Eller snarare av Mac. Jag pallar inte PC längre, får typ damp på hur segt det alltid går. Nej mitt bästa köp är utan tvekan min fina Mac dator :)
Jaja jag har iaf kunnat lägga över lite bilder som jag minsann ska visa er, inte för att det är ngt speciellt men ändå. I lördags festade vi till det, jag fick hänga lite med Malin vilket alltid resulterar i roliga kvällar. Så Harrys och sen Bond, börjar jag bli gammal eller va bara mitt sällskap gammalt? Haha man börjar ju undra! Så tror jag att det blir Stockholm på fredag också, för en vecka för jag behöver nämligen vara hemma fredagen efter då det är beach party och jag har i princip blivit lovad att Lauder Killz ska spela och eftersom jag missade bästa Daniel på Fegenfesten är detta ett måste!
Igår red jag min fina pålle också, han va så himla fin och duktig! Åh jag saknar verkligen att rida och att ha han i närheten. När jag red i Sthlm va det inte alls samma sak, men när jag satt på den lilla parveln blev jag alldeles lycklig igen. Iofs är han inte så liten längre, 16 år och han börjar minsann bli lite gammal. Men lika fin är han fortfarande!! 
Finisen!
Foo Fighters konsert!
Vackra Simrishamn!
Match på Örjans Vall..
Fest på Bond med Ola-Conny och Morgan från Ullared ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0