I've waited here for you, everlong.

Har hunnit med Stockholm och tillbaks, vilket resulterade i en ganska händelserik vistelse men nu är jag på hemmaplan igen, dvs Haverdal. Vilket är super skönt men har också gett mig en hals som har rejält ont. Men jag antar att jag får skylla mig själv, BeachParty följt av Wheels and Wings dagen efter visade sig vara snäppet mycket för mig, ännu en gång får jag bekräftat att jag blivit för gammal.. Men kul va det! Galet roligt att träffa alla gamla kompisar för en härlig fest.
Så, nu har jag äntligen min laddare till telefonen men dock orkar jag inte hämta sladden till telefunken så bilder får komma senare eller imorgon. Annars då, imorgon hoppas jag på att få träffa Zäta, vilket va länge sen!! Henne ska jag förhoppningsvis hänga med mån-ons för att senare vara hundvakt och försöka plugga lite, vilket kan behövas.
Och så är jag så glad för Beccas skull, hon och hennes man har bestämt sig för att flytta hem till Gävle igen och har köpt en jätte fin lägenhet! Ska bli så kul att kunna hänga lite i Gävle :) Jag fick även det första antagningsbeskedet, reserv precis som jag hade förväntat mig men en ganska mycket lägre reserv än vad jag trodde.. nu börjar jurist linjen i Umeå närma sig med stormsteg. Håll tummarna för mig!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0