There's always something in the way.

Idag har varit en utmattande dag redan nu. Pratat med mina föräldrar om hur hösten ska bli om jag inte kommer in och jag har inget bra svar. Jag vill inte bo kvar och fortsätta jobba på H&M, jag vill inte gå kvar på min utbildning och jag vill inte flytta hem. Vilket egentligen är de tre alternativen jag har.. Har iofs sökt ett jobb som jag sjukt gärna skulle vilja ha men jag är ju inte ensam om det och chansen att jag skulle få det är ganska minimala.. tyvärr, för det hade varit ngt som jag verkligen hade sett fram emot! Men man kan iofs säkert hitta andra jobb i Stockholm, frågan är ju bara vad?! Jag snurrar bara runt runt runt just nu men snart stannar karusellen och jag måste välja vilken väg jag ska gå!
Annars då, skitväder här nere, noll plugglust och smått panik. Gud vad härligt!! Träffade ju Zandra i veckan också, fick en rejäl tillbaka tripp och hon fick mig att inse vissa saker som jag gått och grubblat över. Världens bästa tjej det där. Hade hon inte bott med David hade jag flyttat in hos henne direkt!! Eftersom jag är deppig idag ska jag sluta skriva och äta lunch och åka till mitt alldeles egna lyckopiller Chester.
Senast i Stockholm :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0