Ge mig fel, ge mig något lika trasigt som du och jag.

Ah jag sitter inne med världens fetaste träningsvärk i axlar, armar, rygg och bröst. Passet som jag skulle köra igår brände sönder. Hur skönt som helst! Nu är jag på gång så att säga :)

Idag ska jag även fixa håret, hos en tjej som utbildar sig till frisör! Hur bra som helst med tanke på att jag är gul i utväxten. Kan behöva lite slingor i håret, ställer gärna upp. Sparar jag lite pengar med :) Två flugor i en smäll så att säga.

Idag är det äntligen sol igen! Tur för mig då jag ska ut och köra intervaller snart. Kunde inte valt en bättre dag. Btw så är det bara några dagar kvar tills Zandra kommer! Jag längtar!

Här är dessutom en del av min frukost idag, kvarg+turkisk youghurt med kiwi, sesamfrön och kanel. Super gott! Åt ett ägg på finn crisp med örtsalt också, munorgasm typ!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0