If i knew then what I know now, things would be different.

Ska faktiskt krypa ner i sängen nu, väldigt tidigt för att vara jag en söndag kväll. Har tidig tvättid imorgon bitti plus att jag känner att jag vill sova bort denna dagen. Imorgon ska jag ta tag i uppsatsen och vara en duktig student. Börja planera min hemresa också, såg nu att jag fått invite på FB för en fest med alla gamla jobbvänner på Kvantum i Falkenberg. Det hade faktiskt varit riktigt riktigt roligt att vara med på det om jag ändå ska hem. Tåls att tänka på om man säger så. Hade egentligen velat åka hem till Fegenfesten också, får höra med Zeta nästa vecka om hon ska ner eller inte. Blir lite avgörande så att säga.
Kollade på filmen New Year's Eve. Sådär slemmigt dålig fast ändå sitter man och ler och gråter. Alltid. Slår aldrig fel. Men den var okej, mysig att kolla på en söndag kväll som denna. Känns konstigt, brukar alltid vara bortbjuden på söndagarna men idag har jag typ varit själv hela dagen. Hur konstigt som helst.
Fan vad jag börjar längta till USA nu också. Måste nästan nypa mig i armen för att inse att vi ska vara borta i tre veckor. Det är så jäkla galet och så fantastiskt underbart! Jag längtar fan ihjäl mig!!
Min fina vän Ilona och jag förra helgen. Fy faaan vad full jag blev haha ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0