I'll bet you get a lot of compliments down there.

Känns som om hela livet är upp och nervänt. Det liksom bara vände. Fast det var iofs ganska väntat, jag vet ju att jag tagit mig vatten över huvudet. Därför har jag en liten plan på att åka hem till Halmstad en vecka eller två för att fixa med uppsatsen. Få miljöombyte, träffa min familj och hänga med Chester på kvällarna. Känns bara som att jag kommer få mer gjort där nere än här uppe just nu. Finns typ inga rutiner alls i mitt liv och jag blir typ galen på det. Men vi får se, först ska det bli påsk. Vilket innebär en massa jobb men också ett efterlängtat besök från Zandra som jag ser fram emot något så jävulskt. Dessutom är det hemma premiären för Bajen och ja vilka möter dem; HBK. Den ja! Dubbel glädje skulle jag vilja säga :) Det är bara synd att syster är för gravid för att kunna komma upp. Men Johnnys sällskap har ju aldrig varit tråkigt.
Fick världens bästa aprilskämts sms av min far idag. Gick ju självklart på det, men efter någon minut insåg jag ju att det var första april, alltså ett aprilskämt! Men roligt var det! :)
Detta är verkligen så himla rätt. Sjukt bra!


Kommentarer
Louise

VA?! Haha,det är ju helt stört!

Varför ens bry sig på att säga att man vill träffas igen & sen skita i det..

Jag blir alltid lika fascinerad när man hör hur konstigt människor beter sig!



Jag förstår att det är lagom roligt när man verkligen känner att man har kemi & sen bara blir det så.

FAST hellre i början än att det skulle komma om 2 månader när du börjar fastna för killen!



Haha,åh! Älskar när människor är lika mig ;) Det är ett väldigt bra tecken.. Även om det är mina sämre sidor,haha!



Jag tycker ju att du ska hänga med & se Kent i Varberg den 21 juli då!

& jag kommer gärna till Halmstad & hälsar på,som sagt så har jag bara varit ute en halv gång där ;)



Vitkålsgratäng:



Vitkål i strimlor som man steker upp i mycket smör,salt,peppar & persilja.

Även lite vitlökspulver.

Sen grädde på det + ost & in i ugnen i 20 minuter.



SJUKT gott!!!!!

2012-04-01 @ 15:59:04
URL: http://withmyheartopen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0