I don't blame you anymore, I'm not the girl I used to be

Yes, fick sjukt bra betyg på uppsatsen! Jag är så jädrans glad att jag bara vill skrika rakt ut i luften. Nu känns det bättre inför C-uppsatsen som nalkas i vår. Dock ska det väljas specialkurs idag och jag har ingen aning om vad jag ska välja. Erik vet inte heller så vi båda två har ingen aning. Sjukligt jobbigt faktiskt. Men ah ngt måste jag bestämma mig för innan halv fem iaf. Är helt dizzy i mina nya brillor med. Allt blir skit smalt och jag kan knappt gå o trappor och så mår jag lite illa. Men det är ju så med nya brillor, man måste helt enkelt vänja sig.
Idag är en dag då jag klappar mig på axeln igen. Jag sa ju igår att det skulle bli bättre idag, vilket det också blev. Nu är skolan igång och jag har bockat av lite saker som jag helt enkelt var tvungen att göra. Som jag nämnde igår, man ska komma ihåg att vara stolt över sig själv!
En osminkad glasögonorm bjuder jag på denna eftermiddag!


Kommentarer
Louise

Söta! :) Ja enbart LCHF,jag har verkligen inte orkat ta tag i träningen som jag borde göra!!

Nej jag vet,när man har dåligt med pengar blir det rätt enformigt & ospännande.

Typ ägg ägg ägg.

I början är det svårt att komma på olika saker att göra men till slut så blir det rätt enkelt.



Jag har en app på ifonen med recept på & om jag inte pallar laga mat så har jag lowcarb-bröd som finns i vissa affärer.



Svåraste delen är ju att komma över den där "suget"-delen då man vill ha kolhydrater hela tiden.

När den släppt till stor del så blir det lättare & iaf JAG mår så sjukt mycket bättre i kroppen!



Vad har du svårast att vara utan ? Hur mycket vill du gå ner ? :)

2012-01-18 @ 20:40:00
URL: http://withmyheartopen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0