I thought of you and where you'd gone and let the world spin madly on

Idag trotsade jag och tog på mig mina linser. Hade så fruktansvärt ont i huvudet och det blev inte bättre och då jag inte är röd i ögat längre så tänkte jag att det kanske skulle gå. Jag börjar fundera på om det är en sjukt dålig ide... tiden får väl utvisa det. Kommer ha med mig mitt linsetui och mina glasögon ifall jag skulle behöva byta. Idag tänkte jag också börja på med min icke kolhydratskost igen. Insett att jag mår mycket bättre av det. Dock ska jag denna gången mixtra och fixa lite med det själv men min mage är lite halvt i uppror så känner att jag måste göra ngt åt det.
Ska som sagt snart till skolan, annars hade jag inte tagit på mina linser. Sjukt jobbigt att sitta på föreläsning med ont i huvudet. Om nu huvudvärken försvinner, ni som har både linser och glasögon vet hur olika syn livet får med dessa. Med glasögonen smalnade allt av vilket gör att allt känns skit nära och stort med linserna. Men vet att jag måste vänja mig med glasögonen så morgon och kväll är det glasögon på!
Har även börjat med en fin grej till mig själv, att varje dag skriva en positiv sak om mig själv i min lilla bok. Ibland kanske det kan vara något man gjort eller något man är. Tänker att ju mer positivt man ser på sig själv desto mer positivt blir livet och kanske jag ger positiv energi till någon på vägen. Man vet ju aldrig. Imorgon ska jag då försöka träna igen, om jag nu kan ha mina linser i vill säga.


Kommentarer
Louise

Kolhydrater är ju så mycket snabbare att fixa ihop än kolhydratfritt,iaf i början.

Men nej,usch.. Min mage blir helt störd av det & sen kilona som följer är bara skit!



Till frukost äter jag oftast lowcarb bröd med ost eller rågcrisp.

Keso,ägg & bacon är ju skitbra men tar tid & jag mår smått illa på morgonen så en macka är bättre.

Till lunch när jag jobbar blir det oftast sallad & kött om det är utan panering!



Klart du kommer gå ner 7 kilo,kan säker få bort 10 med om du vill!

Fast från fotona jag sett så behöver du ju inte det! :)

2012-01-19 @ 18:31:11
URL: http://withmyheartopen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0