It's been a while since I begged for anything but now i want more

Jag bara orkar inte. Fast iofs 2012 har redan levererat sjukt mkt mer redan  än vad hela 2011 gjorde. Så på så sätt ska jag inte deppa. Men just idag är ingen bra dag. Imorgon kommer vara en så mycket bättre dag. Kursstart och förhoppningsvis kan jag ha linser igen på fredag senast. Även om mina brillor kom idag så är jag så sjukt obekväm i att använda glasögon. Är bjuden på handelsfest på fredag med, det kan bli spännande alltså. Alltid kul med nytt folk! Snart går flytten också, en och en halv vecka kvar. Dags att börja packa kanske. Typ! Aja nu ska jag kolla på HIMYM och sen sova. Iofs hade jag bästa Sofia här hela dagen. Vilket var fantastiskt. Imorgon är en bättre dag helt enkelt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0