Jag blir verkligen så glad för du är verkligen som jag

Idag borde jag ha packat. Istället har jag suttit vid datorn hela kvällen, med en mindre paus när jag kollade guldbaggegalan. Där jag helt plötsligt insåg att den där Bill Skarsgård inte är så pjåkig. Kanske en aningens ung men ack så fin att titta på. När vi ändå talar om det manliga könet har jag insett att jag är fruktansvärt svag för lockigt hår. Jag vet inte vad det är som gör att jag smälter lite extra då. Antar att alla har sina saker haha. Hade tänkt sussa snart, har självklart bokat tvättid imorgon bitti. Klockan sju för att vara exakt. Varje gång jag gör det funderar jag hur jag kan tycka att det är en bra ide.. varje gång jag är klar förstår jag varför det är en bra ide. Tvätta kan faktiskt vara det mest tråkiga man kan göra.
Haft en bra dag annars, min bortsprungna jacka hittade tillbaks efter mycket om och men och jag kan nu ärligt säga att fredagens fest med Sofia på Handels faktiskt var riktigt rolig! Kände mig dock som en morsa, äldst på stället typ, men gjorde inte så mycket. Kul folk och en fin avslutning på kvällen (minus jackan såklart!).
Är redan trött på min utväxt. Fattar inte vilken färg jag ska ha för att slippa den. Råttfärgad tänker ni säkert då, icke sa nicke, inte ens råttfärgat har jag. Vet inte ens vad det är för färg längre. Pallar inte. Kan inte någon bara ge mig ett sjukt nice förslag på hur jag ska ha mitt hår? Jag är typ öppen för exakt allt. Eller nej inte för att klippa det svin kort. Det funkar inte! I helgen går förresten flytten med, ska bli så skönt!
Gammal bild, desto finare minne.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0