So don't cry to me, if you loved me you would be here with me.

Nytt år. 2012. Jag har farligt höga förväntningar för detta år. Samtidigt som att jag vet att det inte kan bli sämre än året som var. Ett riktigt skit år på så många olika sätt samtidigt ett år där jag verkligen blev tvungen att lära känna mig själv, älska mig själv. Men nu är det nytt år, det är nya tag. Det jag vet är att jag aldrig tänker nöja mig med något halv bra. Jag är värd så mkt mer. Både med vänner och med män. Jag vet vad jag måste göra och jag kommer också göra det. Någon gång måste saker ta slut. Detta året är helt enkelt det året. Detta året är också det året som jag kommer att lära mig spela gitarr. Det ni!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback