There are six billion people in the world and sometimes all you need is one

Jag är ju som sagt en periodare när det gäller mycket. Framförallt musik. Denna gången är det Lifehouse jag helt enkelt inte kan sluta lyssna på. Hade helt glömt hur mycket jag älskar deras musik. Everything framförallt. Denna fina underbara låt.
Dagen idag har bestått av uppsatsen. Inlämning imorgon förmiddag och jag och Ilona insåg idag att vi kanske missuppfattat hur mycket vi hade kvar. Men desto bättre blir den ju, det som är huvudsaken. Skulle kunna sitta uppe hela natten om det skulle vara så att den förbättras. Vilket den ju gör just nu. Jag är faktiskt riktigt stolt över den. Sen att det alltid finns saker att slipa på är en annan femma, helheten och de allra viktigaste punkterna är grymma. Nu kommer jag vänta spänt på vårt betyg. Opponeringen som ska in med. På torsdag. Och på tal om det så vet jag fortfarande inte vad jag kommer läsa i vår. Eller jag tror jag vet vad det blir, en total helomvändning från det jag tänkt att jag skulle göra. Så typiskt mig. Det måste vara det här fantastiska humör jag är på! Skulle egentligen tränat imorgon vid sju men känner att jag kanske måste sitta med uppsatsen ett tag på morgonen med. Fixa med lite layout osv så får bli en eftermiddags träning istället. Nog om det.
Nu ska jag fortsätta mitt pluggande och sjungandes på fantastiska låtar och njuta av mitt underbara liv!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0