You have to fight for what you want.

Jag skulle egentligen tränat imorse, men då detta äckliga kalla väder gör att min hosta kommer tillbaka kan ni ju alla gissa vad jag gjorde inatt. Jo precis, hostade! Så med sjukt lite sömn fanns det inte en chans att jag orkade gå upp när klockan ringde vid sex. Så nu M Å S T E jag träna i eftermiddag/kväll. Vill ju komma igång men är så svårt när man är såär typiskt vinter sjuk med hosta och förkylning. Tänkte dock ta det väldigt lugnt med konditionen och bara köra styrka. Behöver lite ny inspiration känner jag. Vet inte riktigt vad. Ska byta gym till att börja med, ska bli lite kul för jag behöver en nytändning. Men just nu vill jag bara flytta! Känns som om man är färdig i gamla lägenheten nu. Ni vet när man bara går och väntar och väntar och tycker att det kan hända nu. Ser ju till och med fram emot flytten! Underbart!
Sen kan jag avslöja en till sak, i sommar åker jag och Sara till USA! Tre eller fyra veckor, vi har inte bestämt hela rutten än men det ska bli så sjukt kul! Det vi vet är att vi börjar i San Fransisco och slutar i New York! Jag är så jäkla glad! Längtar som en tok så tro att jag ska jobba så mkt jag bara kan denna terminen!
Såhär hade man ju inte bangat på att se ut, Victoria Secret modellerna är riktigt snygga!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0